בית
בחר/י קטגוריה
בחר/י עיר
בחר/י גיל

איך נכנסים לכושר ?

איך נכנסים לכושר ?

כולנו רוצים להיות יותר חזקים, יותר בריאים, להיראות יותר טוב, יותר גמישים, יותר צעירים, יותר רזים… עוד משהו ?  ובכן את סוד מעיין הנעורים לא נגלה לכם (אנו שומרים אותו לעצמינו) אבל אספנו בשבילכם מספר טיפים אשר יובילו אתכם לכושר.

להתחיל בקטן.

החסם העיקרי שיש לנו כאשר אנו רוצים להיכנס לכושר הוא זמן. להיכנס לכושר זה דבר שהוא לא קל.
זה מצריך מאיתנו השקעה של זמן וזמן זה מצרך יקר בעיקר כשיש קריירה לבנות וכמובן ילדים ומשפחה .
תמיד אומרים לנו שעל מנת להיכנס לכושר ולבצע פעילות ספורט כגון הליכה, ריצה, סטים של משקולות וכו'
אנו צריכים "לפחות שעה ופעמיים בשבוע" וכשאנו נתקלים במודעה שמבטיחה לנו הישגים אם נתמיד "45 דק פעמיים בשבוע"  אנו דנים את כל הפעילות הזו לכישלון, ולמעשה עוד לפני שהתחלנו אנו החלטנו שבשבילנו הנוסחה הזו לא נכונה, לנו זה לא יצליח. ובכן פה הטעות !
בספורטיבי אנו טוענים שעדיף 10 דק' מאשר בכלל לא עדיף 5 דק' מאשר 0.
אז כמו כל דבר אפשר פשוט להתחיל בקטן. נקציב 10-15 דק' כל יום לפעילות ספורט קלילה שלא מצריכה מאיתנו לבוש מיוחד או אפילו לצאת מהבית.
אפשר לקנות חבל קפיצה, לעלות ולרדת במדרגות של הבניין, לצאת למרחק הליכה של 7 דק' מהבית ואז לחזור, בדרך חזרה מהעבודה רדו תחנת אוטובוס אחת לפני, וותרו על מעליות בעבודה. המטרה של כל הפעולות האלו היא "להתחיל לזוז" , להתחיל לעשות פעילות גופנית כלשהי מבלי להרגיש שאנו מקדישים לה הרבה זמן.
כל פעילות ספורט וגם אם היא קצרה היא עדיפה על לא כלום.

טיול עם בן או בת הזוג .

צאו לטיול בערב עם האישה או עם חבר טוב. תקבעו לכם שפעמיים בשבוע אתם מפנים שעה לטובת הליכה בפארק. אתם לא תאמינו כמה מהר הזמן יעבור ! תנצלו את הזמן הזה לדבר על איך עבר לכם היום, איך היה בעבודה, זה פשוט זמן איכות מעולה להיות עם בן / בת הזוג שלכם .

לא חייבים מכון כושר

כיום ניתן למצוא מתקני כושר אשר פזורים בפארקים. מתקנים אלה משלבים אימוני כושר ביחד עם החוויה שלהיות מחוץ למכון הכושר. מתקנים אלה מותאמים לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה,  והם בחינם !

הכי חשוב – לא להתייאש !

לא ניתן להיכנס לכושר תוך יום וגם לא לאחר שבוע. הכי חשוב זה להתמיד בפעילות ולא להפסיק. את התוצאות ניתן יהיה לראות כעבור מספר שבועות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support