בית
בחר/י קטגוריה
בחר/י עיר
בחר/י גיל

בטן שטוחה – כיצד משיגים ?

כיצד להשיג בטן שטוחה?

פוסט זה יעשה לכם סדר בשאלה שכל כך הרבה אנשים שואלים: "כיצד להשיג בטן שטוחה ?"

בטן שטוחה זוהי אחת הפנטזיות אצל נשים וגברים אשר עומלים מאוד קשה כדי להגשים אותה. חלק אחד, מצליח די יפה להגיע לתוצאות מדהימות, והחלק הנותר מתקשה ואף עושה הרבה טעויות בדרך.

מטרתה של הכתבה הבאה, היא לתת לכם ארגז כלים אשר יעזור לכם להשיג בטן שטוחה וחטובה. חשוב מאוד שתיזכרו כי גם אם לא הצלחתם ב- 100% להגיע ליעד אותו אתם רוצים תלמדו ליהנות מהדרך שעברתם לקראת המטרה.

מספר טיפים כיצד להשיג בטן שטוחה :

  • תזונה רבותיי – תדאגו לאכול בצורה סדירה בין אם זה על פי תפריט תזונתי אשר כתב אותו דיאטן בהתאם לצרכים הפיזיולוגיים שלכם, או ללא תפריט אבל בצורה מסודרת. אין צורך לצום כל היום להרעיב את עצמכם אלא חשוב שתקפידו לפזר מספר ארוחות קטנות-בינוניות במהלך היום. הרעיון של לתת לגוף מספר ארוחות במהלך היום זה מטרה שהוא לא יהיה רעב מידי ויקבל תחושת שובע לאורך כל שעות היום.
  • פעילות אירובית – תשתדלו לעסוק בפעילות אירובית במהלך ימות השבוע כמו: הליכה, ספינינג, קפיצה על חבל, ריצות, רכיבה על אופניים. הפן האירובי תורם רבות לשריפה הקלוריות ויש לו משמעות מאוד חשובה בכל ההיבט של הגירעון הקלורי אשר יעזור לכם להגיע לבטן שטוחה ומעוצבת.
  • כפיפות בטן – תדאגו לחזק את שרירי הבטן ולאתגר אותם מידי פעם על ידי כפיפות בטן. קיימים מאות תרגילים שונים אשר תוכלו ללמוד מחברים, מיטיוב, פורומים או לשאול כל מדריך כושר. ככל שתדאגו לעבוד על הבטן ככה היא תיטיב עמכם.
  • אל תסתכלו בראי כל יום – משפט אשר נשמע לכם אירוני לרגע אבל הרעיון שלו אומר שאם לא תסתכלו כל יום בראי, אתם לא תכניסו את הגוף שלכם לסטרס. כי כאשר לא רואים תוצאות, מתבאסים, שוקעים בדיכאון ונכנסים לסטרס. לכן אם בא לכם ממש להציץ בראי תעשו זאת אבל אחת לתקופת זמן של חודש ואפילו יותר.
  • קחו עזרה מקצועית – אם אתם מרגישים שאתם מספיק בקיאים בנושא ויכולים להגיע לתוצאות בכוחות עצמכם לכו על זה, אחרת אל תתביישו לשלם לדיאטנית, נטורופתית, מאמני כושר  אישיים, מאמנת אשר זה התפקיד שלהם ובזה הם מומחים.

השגת בטן שטוחה זוהי משימה שתיקח זמן ולא תתרחש בין רגע, עשו טובה לעצמכם ותהיו סבלניים ותקפידו ליישם את כל הסעיפים הכתובים למעלה, חשוב שתבינו כי כל דבר לוקח זמן וצריך את הדרך שלו. תאמינו בעצמכם ובמסוגלות שלכם ואתם תצליחו.
גוד לאק, מצוות המאמנים של פרסונל פיט

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support